Alla inlägg den 4 juli 2018

Av Lina Becker - 4 juli 2018 15:55

Ja vi alla funderar på något, hur vet man att man är på rätt spår, att de i slutänden blir rätt/så man vill ha de? Mina drömmar är att jobba med djur i någon form samt starta kennel och föda upp hubdar i liten skala, de kan många säkert tycka är lätt att nå de, jo de klart att jag kan göra de, men jag har ingen direkt djurutbildning, jag år utbildad chaufför (köra renhållning) de är de jag kan, sen visst att jag bott med djur och haft/har egna. Men på alla ställen när de gäller djur så krävs de utbildningar, tex veterinär, hovslagare mm och om man vill bedriva jordbruk då måste man ju ha en gård med mark vilket jag inte har (tyvärr).
Jag sitter och funderar på vad jag kan göra här alltså utan ut bildning och gård.
Sen att jag planerar att söka en djurutbildning till hösten men de är då, behöver ju finansiering nu.

Och vad de gäller kennel så måste jag komma på ett bra namn som är passande sedan hoppas på att de blir godkänt, jag måste skaffa passande hund till den rasen/raserna jag planerar att föda upp, dom jag har nu är endast sällskapshundar, enligt mig är dom vackra och perfekt men inte när de gäller avel.
Jag vet en ras jag vill föda upp och jag står i kö på valp så de är bara att hoppas att allt löser sig.

Ursäkta långt inlägg :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards